>

With wide arms open

Finfin dag idag, iaf när det gäller vädret. Ungefär 30 grader, det gråter jag inte för om man säger så. Jag önskar jag kunde säga detsamma om skolan. Eller, jag kan halvt göra det.. Människorna och själva skolan är fin, men inte samhällen. Det är den som förstör för mig just nu, jävla omöjliga uppgifter..!

Det känns som om något har förändrats,
våra ögon kan mötas, vi kan prata...
Det som inte hände förut händer ofta nu.
Är det verkligen så att du har ändrat dig,
eller är det bara tiden som börjar rinna iväg..?

Idag när smus-treorna hade en liten smys-stund i Havet så blev jag så himlans rörd. Dom har varit med om så mycket.. Älskat, hatat och älskat igen.. Kärleken till sången, dansen, musikal, skolan, varann osv. osv... Det är fint. Det var väldigt nära att jag också började gråta när jag såg att dom började.. Jag såg liksom oss, Smus 10, framför mig. JAG VILL VERKLIGEN INTE SLUTA! Jag vill ha kvar skolan så som den är, som en liten sekt. Vi kommer alltid vara ettor, och treorna kommer alltid vara kvar.. Ingenting kommer ändras, Carola är kvar som rektor och Ezra flyttar inte till USA.. Det skulle vara finast av allt.. Men nu ska jag försöka se ljust på framtiden, även om det inte alla gånger är lätt.. Jag lever med hoppet..

Ha det bäst, peace! =)


Kommentarer
Postat av: linda

vi kämpar vidare med samhällen imorgon Nicole, vi ska fixa ett MVG på den uppgiften! och du är en fin tjej! <3

2011-05-31 @ 22:18:12
URL: http://melodramaticmesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0