>

Lycklig och så

Min helg har varit fin. Den har tillbringats med lite för fina människor. I fredags, efter parkmys kollade vi på drive-in bio, utan bil. Vi tog med solstolarna på bussen, det gick det med ^^ Efter det blev det promenad i natten med fina Clara och Emma. Sen hem till Clara, jag sov där, vi pratade om allt, och grät. Du är fin Clara ♥ 
Igår blev det mer parkmys, det var kallt. Kallt men fint. Med fina vänner. Idag var jag med Emma, hon är också fin. Jag är omringad med fina människor som får mig att må bra, jämt. Det gör mig glad.  

Jag borde inte känna såhär, jag vet.. Men jag vet också att det inte spelar någon roll vad jag vet att jag inte borde känna, göra, tänka.. Det hjälper liksom inte. Det spelar ingen roll hur mycket jag intalar mig själv att jag inte ska bli glad, att jag inte ska längta till nästa gång.. Längta till dig.. Fan.. Det höll ju i 16 dagar iaf, det är 2 veckor och 2 dagar.. Lite mer än ½ månad..

Idag fyller snuttipluttan Linnéa Bjelksjö år också, grattis! =D ♥

Ha det bäst, peace =)


Kommentarer
Postat av: e

du klarar det vännen <3

2011-05-11 @ 19:45:23
Postat av: Anonym

åååååh <3 TACK , såg det nu men ändå! TACK <3

2011-05-12 @ 20:05:47
URL: http://linneabjelksjo.blogg.se/
Postat av: annaclaraalicia

fina vän <3

2011-05-15 @ 13:36:49
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0