>

I hate the fact that I don't hate you

Helgen har varit bra, eftersom den bara har spenderats med finaste vännerna, familjen, fmg och dans.
Tvåornas musikal var sjuuuuuuukt bra! Av alla männskor på hela jorden, jag tycker om dig! Jag längtar så himla mycket till att vi ska stå på samma scen, om ett år, och ha så otroligt kul
Igår firade vi Linda som fyllde år, GRATTIS och tack för att jag fick komma! =) <3 
 
Tack finafina du för att du finns! Det är absolut inte ditt fel, du får verkligen inte tro det! Jag älskar dig, och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. Jag blir arg, jättearg på honom. Du är för fin för att det här ska hända dig. Du har hjälpt mig, och jag har försökt att hjälpa dig. Tillsammans är vi finast, du är mitt ljus.. Glöm aldrig det! ♥

Kommentarer
Postat av: annaclaraalicia

åå, fina du <3

2011-05-29 @ 21:50:31
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0