>

Dance, dance, dance

Jag har bara umgåtts med fina människor hela helgen, och inte gick världen under heller.
I fredags var det kubbturnering på Himmelstalundsfältet med skolan. Jag kan ju lätt, utan att överdriva, säga att jag går på en väldigt annorlunda skola. Verkligen på alla sett, hur många andra skolor skulle spendera hela fredagskvällen med att spela kubb, snacka om allt och inget osv..? Jag är rätt säker på att det inte är särskillt många. Jag älskar Fmg!                                                                                                               

Igår var det dags för den årliga dansföreställningen som Fu (folkuniversitetet) tillsammans med Dansstudion anordnar. Totalt dansade jag i 9 nummer och det slet lite på kroppen, men fan va underbart det är! Att ge allt man har på scen, kunna visa upp vad man har jobbat med och framförallt ha så sjukt kul! Sen att jag va tvungen att stressa som idiot mellan numrena för att byta till nästa kan man ju strunta lite i. Efter 12 timmar av dans (9-21) drog Sara, Clara och jag till Clara och luktade svett, dansade, myste, duschade och inväntade trevliga pojkar. Vi såg på film och de flesta somnade i soffan. Fina ni!

Imorse vaknade jag i ett mycket varmt rum med fina Clara bredvid mig. Jag har även hunnit med att dansa, och skriva klart min uppsats (!) Nu väntar mitt golv på att få synas igen efter att ha varit täckt av diverse saker.. Usch, det är så tråkigt att städa! Menmen.. Det blir ju fint sen.

Ha det bäst, peace! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0