>

Skola dans hjärna hjärta...

Jag är glad, ledsen, trött.. Dom där 1000 känslorna har inte släppt än. Det kommer dom nog aldrig riktigt göra.

Jag har nu kommit till en punkt då jag känner, varför? Varför kämpar jag så sjukt hårt i skolan att jag inte hinner med nått annat. För att få bra betyg, visst..Men sen då? Jag fick förresten Mvg på engelska nationella.. Varför dansar jag trots att jag är sjuk och min kropp säger ifrån? Varför lyssnar jag hela tiden på hjärtat och totalt struntar i hjärnan?
Det borde vara hur enkelt som helst att sluta eftersom jag vet att jag inte borde göra det..
Jag vet också att fyra små ord, fem korta stavelser inte borde vända min värld upp och ner, ut och in och allt  vad man kan komma på...

I try to protect what I hide inside...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0