>

Så många stunder

Två inlägg på samma dag, vad har hänt...?! :O Känner för att bara skriva av mig lite..

Det är någonting med den här månaden.. Jävla känslor hit och dit hela tiden..!
Jag önskar så obeskrivligt mycket att det du säger är sant. Att det kommer från ditt hjärta, för det går rakt in i mitt, utan några som helst omvägar. Jag önskar att det kommer bli så, att det inte bara är tomma ord den här gången. För människor kan ändra sig.. eller?
Jag vet hur otroligt dumt det är att hoppas, att bygga upp förväntnigar. Jag vet hur lätt dom kan raseras, på mindre än en sekund så kan allt vara förstört. Jag vet det, men ändå är jag beredd att göra det.. Bevisar inte det något...? Kanske att jag är dum nog att tro på dina ord, samma sak hela tiden. Alltid samma leende och alltid samma varma och oemotståndliga famn..  Det har inte gått en enda dag utan att jag velat ha dig här, ha dig här precis så som du verkligen är.. Fan

Nu ska jag plugga matte och tagga pianouppspel imorgon. Godnatt =)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0