>

Confused

Idag har varit en väldigt fullproppad dag. Jag började igentligen kl. kvart över 11 men innan det var det hälsosamtal, tandläkarbesök och dans som gällde. Har även hunnit med att kolla på lunchkonsert, röstfysiologiprov, möte om studiecirkeln jag och Emma ska starta (Iiiiih!) och mer dans.
Jag hann också stöta ihop med en kille som precis brutit armen (!)

Jag är förvirrad, glad, lite rädd, lycklig, ledsen... Jag är just nu en blandning av ungefär 1000 olika känslor. Tack vare dansen kan jag hålla dom relativt undanskymda när jag är vid andra människor.. Mycket är tack vare den. Jag började gråta idag, när jag dansade.. Jag märkte det inte först.. En fin låt, fin koreografi blandad med improvisation, och alla dessa känslor. Tillslut blir det för mycket och liksom rinner över. Jag tror det kan vara lite bra också, kanske.. Jag vet inte riktigt..

Jag fick ett jättejätte fint och långt sms av en underbar människa förut, det värmde mitt hjärta ♥

För att jag gillar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0