>

Strängar går av och blir hjärtan på min gitarr

Dåligt väder, dåligt körprov, dålig dag. Tur att jag har dansen, just sayin'..

Har dansat ungefär 5 timmar idag, underbart..! Förut tyckte jag om att dansa, nu älskar jag att dansa, måste dansa. Det är så mycket som släpper då, så mycket jag kan få ut av den.. Visst att det kanske inte är så bra för min kropp, men vad gör det igentligen..? Hellre dö av sliten kropp än kvävd av tankar och känslor. 
Jag tänker på dig, på dina ord.. Allt du har sagt flyger omkring i mitt huvud om och om igen.. Så mycket musik, glädje, dans, skratt, tårar... Jag saknar det, den du är.. på riktigt.



Jag är så jävlajävla arg! Jävla Fmg har sagt upp kontraktet med Fu, vilket betyder att vi inte kommer dansa på Dansstudion nästa termin..! Fan! Studiefrämjandets jävla lokaler, kuljul.. -.- + att vi bara har ETT omklädningsrum.. Ska Jhimmie byta om med oss då eller..? Betygen kommer bli fuckade och... åhh jag orkar inte ens fortsätta.. Nu ska jag plugga.. *andas*

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0