>

Flying steps

Jag orkar inte riktigt beskriva allt som har hänt sen jag skrev sist så det blir en liten sammanfattning..
Fredag: Skola, dans, dans, och lite mer dans. Fina Clara och jag myste i Folkparken, vi träffade några, det spårade ur. Vi åt pizza och åkte sen hem.
Lördag: Jag hade panik när jag vaknade för att jag trodde att jag hade missat skolan. Jag kollar på klockan och den är halv 8, det tar ungefär en kvart för mig att inse att det är lördag, alltså ingen skola. Jag mötte upp Clara och vi åkte vidare till Emma och sedan Skärblacka för minneskonsert. Vi blir asförbannade på buss och pendel. Jag kommer till Norrköping sent och Mackan hämtar mig vid Södertull. Han är underbart snäll! Jag såg på Esc och skrek mig hes hemma hos Sara med massa fina människor bara för att Sverige för en gångs skull inte låg sist.
Idag: Vaknade lite halvdan hos Sara, gick med folket till Mc donalds för frukost, jag kunde inte äta. Nu har jag precis kommit hem, för gissa vad jag har gjort... Just precis, jag har dansat.
Nu vart det ett sånt här inlägg med VÄLDIGT låg carefaktor men det bjuder jag på. =)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0