>

Blow the candles out

Regn,snö,hagel,moln,grått,blött....
Det är ord som kan beskriva de tre senaste dagarna ganska bra. Jag vill verklligen inte ha mer snö, inte mer kallt. Allt blir så himla mycket värre när vädret också drar ner på en. Det skapas liksom en stämning som inte hör hemma nånstans..
Det har inte hänt så mycket den här veckan förutom att jag villjat gräva ner mig någonstans när det återigen kom snö och för att alla skoluppgifter verkar vilja döda mig. Återigen har dansen och mina underbara vänner räddat mig, tack. Jag hade nationellt prov och matteprov idag, inte tack.

Tiden bara flyger förbi, det känns som ingenting, det känns som en evighet.

Så snabbt att man inte hinner vända om och kolla på vad som hänt

Ingenting borde någonsin ha hänt

En evighet, det är så det känns...


Nu ska jag försöka bli frisk...

Ha det bäst, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0