>

Your face against the morning sun....

Nu har jag packat klart nästan allt, men kan fortfarande inte riktigt förstå att vi ska åka imorron. Imorron åker vi till Tyskland, Öserrike, Slovenien för att nå slutdestinationen Kroatien! =D Innan det blir det en liten tripp ut på sjön och också att träffa fina människor och tillsammans med dom lyssna på Veronica Maggio som spelar i Norrköping.

I want you to hold me
But at the same time
I wish that you'd let me be

Hmm, det blev inte alls som jag hade planerat.. Jag hade liksom redan bestämt vad jag skulle säga, och vad du skulle svara. Allt lät så bra och enkelt i mitt huvud. Det blev inte så, inte alls. Jag vet inte ens om jag är ledsen eller glad. Joo, men jag är glad, eller nae.. Jag vet inte. Imorgon, då ska jag åka och bara strunta i precis allt som händer här hemma, allt förutom min familj. Dom ska jag tänka på, för dom är bäst. Det ska bli så skönt, jag tror det är vad jag behöver, jag behöver komma ifrån dig.. Kanske..


Jag längtar till imorgon!

Ha det bäst, Peace =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0