>

A dream that came true

Såg två av VÅRA treor idag. Det kändes konstigt, konstigt att jag inte kommer se dom i stort sett varje dag i höst...

Jag har inte så mycket att skriva om, så det här inlägget är igentligen ganska onödigt. Jag känner för att skriva av mig, men det skulle nog bli för långt. Det kanske kommer ett inlägg inatt. Då allt är som värst.. Fast inte inatt, halva va inte så jobbig iaf. Jag drömde en fin dröm. Jag drömde att mina föräldrar lät mig åka till Kroatien med min fina bästa vän. Drömmen blev imorse sann. Vi åker om 19 dagar!!! Har en känsla av att det kommer bli väldigt awesome! 



Fatta att sitta här.. Glömma allt här hemma och bara
leva för stunden tillsammans med min finaste. LÄNGTAR!

Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0