>

Movement is my religion, dance is my soul

Kanske dags att slänga iväg ett inlägg..

Igår var en väldigt spontan dag. Ett VÄLDIGT spontant biobesök med min fina Emma, det blev Harry Potter och den va bra =) Efter det stressäta för att sen dansa. Återigen väldigt spontant parkhäng med sköna människor. Vaknade mitt i natten och bestämde mig spontant för att skriva en låt, så nu har jag en till på lager, spontant. 
Det är skönt att inte ha 180 saker inplanerade hela tiden, jag känner att det räcker med att jag vet att jag ska dansa, och att jag har mina vänner.   

It was a sad and quiet night
as my dreams went trough.
I realize my mistake, it was
wrong to love you...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Det känns ändå som att jag har fått dig att förstå, men ändå slutar det inte här. Det är så många frågor som jag skulle vilja ha svar på, frågor som jag är så jävla rädd för att ställa. Det har varit så nära, så många gånger. Men det hjälper ju inte, tyvärr. Hur kunde allt bli så himla...Hur kan det göra så ont..?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0