>

Dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans

Usch, nu har det gått sådär förskräckligt lång tid sen jag skrev... igen. Som vanligt kommer det bli svårt att sammanfatta men ja får väl helt enkelt göra ett försök... igen.
Vi har gått igenom "Breakfast" manuset och även fått roller. Jag ska spela Brian, som är en tönt och Allison som är typ emo. Det kommer bli mycket spännande att se hur det här kommer gå!

Jag har fått reda på att ja kommer få Mvg i slutbetyg i Svenska A-kursen =)

Vi har myst och druckit té. Vi A-smusare har även fått en till i Smus, riktigt kul.

Onsdagen kan gå och ta sig nånstans.

Ja har dansat, dansat och dansat lite till.

Ja har spytt på spanskan och kommer troligen hoppa av.

Vi har återgått till fikandet (vet inte om det är så positivt igentligen, men iaf)

Jag har fortfarande beslutsångest över vilka klasser jag ska ta. Jag vet att ja ska gå modern och street. Nu står det mellan popping och jazz.

Från kl 3 till halv 8 idag har nog varit bland dom bästa timmarna i mitt liv! Började med att dansa musikal i skolan och sen kom Emz och vi är så jävla awezome på att dansa och koreografera! =D (och strippa, och skrämma Naturhumare (; )

Puss på det och också på mina underbart fina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0