>

Not good enough

Har haft en lektion idag, dock var den mellan 9 och 16... Hade en av Sveriges bästa sångpedagog, Ingvar Bengtsson, på skolan och iaf ja lärde mig grymt mycket! Otrolig häftig upplevelse =D


Tårar... dessa jävla tårar. Så sjukt onödigt igentligen. Ja menar, va är dom bra till? Finns det ett oändligt hav med tårar inom en...? Dom borde ju ta slut nån gång..
Gråter mig till söms, gråter i drömmar och vaknar med tårar liknande Niagarafallet ner för kinderna. Blir det bättre... Nej, det blir det inte. För det är bara en onödig blandning av vätska och salt. Så jätte, jätte onödigt bara.

Är ändå glad över allt fint ja har.. Mina helt underbart fina vänner, min familj... dansen.
Trots det finns det alltid djupt inne nån stans en känsla av att inte... va bra nog. Va man nu definerar som "bra"

Jävla tårar...

Kommentarer
Postat av: annaclaraalicia

du är finast vännen, glöm aldrig det! jag finns här, hjärta.

2011-01-27 @ 21:49:08
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0