>

Who do you think you are, runnin' around leaving scars...

Är så trött på alla måsten
Du måste komma i tid, få bra betyg, va allmänt trevlig och snäll alla timmar på dygnet.

Igentligen behöver ja inte alls komma i tid, inte alls få bra betyg. Gymnasiet är frivilligt, ja kan ligga och sova hela dagarna om ja känner för det. Men ja kan inte...

Ja kan strunta i att spela teater hela dagarna, komma till skolan precis så nere som ja är. Men det gör ja inte heller. Vill inte att alla andra ska lida av det. Vill inte att människor ska behöva oroa sig, ja överlever ju iaf.

Det enda måste som ja älskar är att dansa... Ja MÅSTE dansa. Inte för att någon annan säger det, utan för att det är dansen som får mig att må bra, får mig att orka med alla andra måsten. det är den som gör att ja inte struntar i allt. 

Det är inte alls meningen att den som läser det här ska tro att ja är livstrött eller nånting.. Det är ja inte. ja lever för min familj, mina vänner och dansen. Igentligen är nog mitt liv ganska bra.. Men det finns ju alltid nyanser av svart.

Jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: e

<3

2011-02-03 @ 22:29:19
Postat av: annaclaraalicia

fina vän, LOVE. <3

2011-02-08 @ 10:25:33
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0