>

Many kinds of happiness

Nu är jag lycklig, på riktigt! =D

Igår åkte jag till dansen direkt efter skolan. Modern och street... Älskade älskade dans! Ja hade nästan glömt bort hur otroligt underbart street är. Istället för tårar rinner då svett (väldigt trevligt, men fasen så mycket bättre!)
UNDERBART!

Efter klasserna fram till idag har ja spenderat min annars så fullbokade tid tillsammans med en otroligt underbar människa, min älskling och bästa vän Emz ♥ Vi har skrattat, varit tjocka och fikat och fått alldeles för lite sömn. Med andra ord, precis så det ska va.

Alla borde få ha åtminstonde en sån vän. En vän som bryr sig, och i vissa fall, som inte bryr sig.
En vän som bryr sig om hur du mår, som älskar dig för den du är och inte för den du kanske vill vara eller andra vill att du ska vara. Ställer upp för dig i vått och torrt, no matter what. En vän som kan få dig att skratta när du bara vill dö. Som ställer upp utan att förvänta sig något tillbaka. En vän som älskar dig även fast du gjort misstag.
En vän som INTE bryr sig om du inte har sminkat dig, eller ser ut som om du inte har sovit de senaste 100 åren. En vän som inte bryr sig om skitsnack, utan tar det med dig istället, och framförallt litar på dig till 1000%.

Jag är så sjukt bortskämd när det gäller vänner, ja skulle inte klara mig utan er. Ni betyder så jättejättejättemycket allihop. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0