>

The spaces between my fingers is right where 'yours' fit perfectly...

Idag var det uppstigning tidigt som gällde, för att sen åka mot Kolmården och djurparken =)
Anledningen var återträff med härliga Wild&Holy 2010 ♥ Sjukt längesen jag träffade alla så det va riktigt kul, trots att det va svinkallt på Fou!
Förutom en hel del prat om helkonstiga och härliga minnen, skratt och fika fick vi gå runt lite i parken och kolla på de få djur som inte tycker det är för kallt för att va utomhus. Men den stora händelsen för idag va att vi även fick gå in hos vargarna och gosa med dom, det va en otroligt häftig upplevelse =)

Vill också bara meddela att ja inte har dansat på 2 dagar så ja börjar få lite abstinens. Jag ljög, jag har visst dansat. Men jag har inte tagit klass... det är typ samma sak. Nu ska jag väl igentligen plugga, men jag får se hur det går med det ;)
Ha det bäst =)

                          Världens finaste Wixus fyller år idag också. Puss på dig fina du!♥
   

Kommentarer
Postat av: LB

Sv; tack käraste du! Längtar tills skolan kör igång igen, då planerna ska börja smidas!

massa kramar o pussar!!! <3

2011-02-24 @ 21:45:39
URL: http://linneabjelksjo.blogg.se/
Postat av: Wixus

Söt-Niccan!! Tack fina du <3 PUSS

2011-02-27 @ 14:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0