>

Det är tomma ord som fastnar, för att jag låter dom va kvar...

Var ute i det sjukt kalla men underbara vädret nyss. Det va inte förns ja kände att mina tår och kinder började sticka som ja märkte att ja stått stilla och bara kollat och lyssnat i säkert 20 min.
Kollat ut över snön, solen, träden. Snön som reflekterades som hundra miljoner kristaller av solen. Sverige är ändå väldigt vackert när man tänker efter. Väldigt kallt, men vackert.

Det är rätt underbart att bara tappa all tidsuppfattning och allt annat som inte har med nuet att göra. Alla borde leva mer i nuet. Kanske inte hela tiden, men ja tror att de flesta människor skulle må så mycket bättre om de bara kunde vara lite mer i nuet.

Det är det som är underbart med att bo på landet. Det är någonting, något som inte går att beskriva. Luften, tystnaden... Det enda som inte är så bra är att det är rätt långt från mina fina vänner. Men dom träffar ja nästan varje dag i skolan så det går att genomlida iaf.

Nu ska ja åka in till stan och sedan bege mig till Jhimmie för massor med smusmys! =D <3

                                                              
                                                                   
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0