>

Jag dansar, alltså lever jag

Nu har vi klarat av ännu en produktion, Breakfast Club, och fasen vad stolt jag är över er 10 A! =D

Jag är lite ledsen idag. För jag fick inte dansa. Det har jag igentligen inte fått på hela veckan med det har ja inte brytt mig om. Det suger lite smått att ja kommer få 3 dansfria dagar den här veckan. Men det kompenseras nästan med "Dance til' you drop" på måndag som ja längtar något enormt till. 24 timmars dans, 10 stilar. Det kommer bli otroligt nice tror ja! 
Puss igen på mina fina vänner och på min bästa klass och bästa skola. ♥


Kommentarer
Postat av: annaclaraalicia

du va ganska asbra bäst, 10 A är bäst! puss på dig vännen <3

2011-02-17 @ 22:42:14
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss fina du <3

2011-02-19 @ 16:41:00
URL: http://nicolenosslin.blogg.se/
Postat av: Wixus

Vi är bäst...ASBRA JU!! <3<3 PUSS PÅ DIG NIXUS :)

2011-02-23 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0