>

Dance til' you drop!

21-22 februari... 24 timmar som jag för alltid kommer minnas och le lite för mig själv!
24 timmar fyllda med inget mindre än 10 klasser, freestyle, underbara människor och ren amazing kärlek till dansen.
Helt underbart att få träffa massa nya, men även människor som jag känner som brinner och lever för samma sak som jag själv gör. För det tvivlade man aldrig på, att vi älskar det vi gör alltså. Om man frivilligt bryter ner sin kropp på det sättet och njuter av det så älskar man det. Det finns liksom ingen annan anledning.
Stilarna var Modern, Break, House, Popping, Jazz, StreetJazz, HipHop, Commercial mix, Dancehall och Marcus lilla special "Dans har ingen ålder".

Inget jag har varit med om innan går att gämföra med det här eventet. Jag tror ni har fattat själva grejen nu så jag ska inte skriva så mycket mer.
Jag vill bara avsluta med att tacka alla som gjort det här möjligt, alla lärare, alla underbara deltagare och inte minst Dansstudion Norrköping!
Kraam ♥

Folkbladet                    Det blev rätt fullt på moderna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0