>

Nytt år och så

Hemkommen från Helsingborg, bakat cupcakes, tagit igen tid med saknade, köpt onödiga saker, saknat människor, planerat inför nyår.. Lite av hur mina senaste dagar har sett ut. Nu när jag skriver planerat nyår så känns det som om det är långt kvar.. Det är herre gud imorron! Helt galet vad snabbt ett år går! Nu har vi gått halva våran gymnasietid, också helt sjukt!

Nu verkar det som om det är avslutat på riktigt...
Jag vill gråta, och jag vill kunna tycka att det är bäst så.
Jag kan inte göra nått av det. Jag tänker tillbaka på allt 
och inser att det aldrig riktigt har varit så som jag har önskat.
Ändå går det inte.. Jag trodde faktiskt att det skulle gå
att fixa, har gett så mycket. Kommer inte våga något mer,
inte nu och inte sen..

Jag har ett nyårslöfte, jag ska hålla det. För att jag ska kunna må bra igen. Det ska egentligen inte behövas en dum låtsasregel,men jag tackar och tar emot allt som skulle kunna hjälpa.
Nyår ska jag fira med fina vänner och bara ha sådär bra som man kan ha med dom, det kommer bli bäst =)
Det var nog allt för mig.

Ha det bäst, peace och gott nytt år =)

Kommentarer
Postat av: wixulito

Det var en fin nyårsafton! Jag är glad att du var en av de som jag fick fira med. Puss <3 Du är bäst

2012-01-02 @ 02:19:32
URL: http://antikvariatet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0