>

Tror du på det själv, att hjärtat lär sig av erfarenheter..?

Musikalen var mycket bra! Jag längtar galet till våran musikal, iLife. Det ska bli spännande att få börja jobba med den! Kan också berätta att jag spenderade gårdagskvällen, natten och morgonen med mycket fina människor. Det gillas!

Jag har tänkt lite på vad jag skrev i mitt förra inlägg. Om att människor som har betytt väldigt mycket för en bara kan försvinna. Jag tänkte först och främst på en person när jag skrev det. Men när jag tänker efter så är det flera jag kan passa in på texten.
Jag skulle vilja kunna förstå hur så starka band bara kan försvinna, gå upp i rök. Jag har fått många nya vänner. Men det kommer ta tid att få det till samma grej som vi har haft. Jag tror förresten inte att det går. Varje människa är ju unik, ingen kan fylla dom personliga hålen som finns där. Det kommer inte vara du, eller du... Det kommer vara nya personer med nya, egna personligheter. Därför tror jag att man mår så dåligt när man förlorar någon man tycker om. För att hålen aldrig kan täckas igen. Kan inte ersättas, utan kan bara skapa nytt rum för nya minnen, händelser osv. När sen den människan kankse försvinner så står man där med ännu ett hål som inte kan fyllas...

Ha det bäst, peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0