>

Merry christmas

Nu är det julafton.. Kände mig som ett litet barn när jag gick upp imorse och faktiskt blev besviken över att det inte var vitt på marken. Detta förstörde julkänslan lite , men om man struntar i att kolla ut så har det varit så mysigt som det alltid är hos mormor och morfar. Det är fint att samlas alla och äta alldeles för mkt mat, öppna alldeles för mkt onödiga julklappar och äta alldeles för mkt godis. Det är liksom lite det som julen är, för mig. Sitter nu i bilen på väg till Skåneland för att fira med släkten, det blir nog fint. Har saknat dom..

Något jag har märkt också är att jag verkligen behöver det här lovet. Komma bort från stress och måsten.. Blev på allvar ganska rädd när jag märkte att jag såg saker i mitt hus som inte va där.. Jag har sett en levande fågel på mitt rum, insekter på väggen och en katt som inte var där sekunden efter jag kollade igen.. Jag ska sova massor och inte känna att jag måste prestera i allt jag gör. Det här lovet ska bli ett liv för återhämtning och uppladdning.

Jag vill bara avsluta detta inlägg med att önska ni som läser en bra jul =)

Ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0