>

Julshow

Imorgon är det en vecka kvar tills det är LOV! Önskar jag kunde känna att "Joo men va fasen, vad soft det ska bli med lov. Istället tänker jag "Fan, jag måste plugga, måste lära mig koreografierna, måste göra bra på provet och redovisningen, måste lösa det här!" *Panik*
Jag önskar att jag kunde släppa bara hälften av all prestationsångest och ta det lite lugnt. Men det går itnte för det är sån jag är... "A leopard can't change it's spots" har jag hört. Vilket leder till nästa sak..

Hur ska jag kunna lita på att det inte blir samma sak igen?
Hur ska jag vet att orden är sanna, när de har svikit förr..?

Hur ska jag kunna veta om du har ändrat dig, om nu det går..

Måste också berätta att Fmg's årliga julshow var idag. Det är helt sjukt att det var jag, som etta, som stod på den scenen för ett år sen. Tiden går så sjukt snabbt. Precis som våra tvåor och treor sa till oss när de hade sett våran kan jag säga om ettornas prestation. Jag blev på riktigt lycklig i hjärtat och kände mig otroligt stolt! Fasen vilken underbar skola jag går på!

Nu ska jag plugga vidare, kanske till och med hinner andas lite om jag har tur.

Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0