>

Makes it so hard not to cry. I nearly do

Första dagen som tvåa avklarad! Eller, jag kommer inte se mig själv som tvåa förns på fredag, då "ettorna" nollats. Först då är vi tvåor.Punkt. x) Det är ganska kul att se alla förvirrade själar, sånna som inte vet riktigt vart dom ska, inte vet vart salarna ligger, som har glömt vad klasskamraten heter. Det är väldigt svårt att tänka sig att jag själv var en sån där förvirrad liten etta för ett år sen. När jag bara kände Sara och ungefär två stycken i trean. Helt sjukt hur snabbt det har gått! Lite för snabbt. Det underbara som kommer försvinna.. Men nu ska jag inte tänka på det, har fortfarande sjukt mycket att se fram emot! =) 

Går långt därifrån och skakar av mig fasaden. Jag är inte mer än människa, och det finns inget att göra åt. Dock så önskar jag ibland att jag kunde läsa tankar.. Veta exakt vad folk tycker och tänker, för en sak är säker.. Man kan inte ljuga för sig själv och tro på det helt. Altt skulle va så mycket lättare, att veta om jag måste vara rädd för att du inte är så säker i det du har lovat som du säger. Jag vill väldigt gärna tro att allt kommer sluta som vilken fin saga som helst. Men jag är inte fullt så säker... 

Kom på en grej till förresten.. Den 13 april i år skrev jag ett inlägg, no big deal tänker du.. Men det är så att jag fick en kommentar på just det inlägget som jag verkligen inte kan komma på vem som kan ha skrivit.. Detta stör mig något enormt! Så snälla, om den som skrev den läser det här, släng in en kommentar eller mejla, gör vad som helst så jag kan slippa vara så sjukt nyfiken! Tack.

Är glad över att jag går på världens finaste, bästa skola. Nu ska jag dansa, dansa bort allt som gör ont!
    
                                                  

Ha det bäst, peace!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0