>

Heaven on earth

Nu var det väldigt länge sen jag skrev, igen. Tänkte bara börja med att skriva att jag vart positivt förvånad när jag såg att det faktiskt finns några själar som slösar lite tid av sitt liv för att ta en titt på min blogg och se om jag uppdaterat, även fast det inte händer allt för ofta.
Tänkte också bara säga att det här inlägget från och med nu kommer handla om resan, så om man inte orkar läsa så kan man iaf kolla bilderna som kommer hamna längst ner i det =)


Som sagt så har Sara och jag, tillsammans med Tina och Peter, gjort en liten (strax under 500 mil lång) roadtrip till Kroatien. Länder som också besöktes var Tyskland, Österrike, Slovenien och Italien =)
Helt underbart att komma bort från allt, jaa nästan iaf. Det är svårt att hålla tankarna borta när man ska sova, men nu ska inlägget inte handla om  det.
Jag tror inte att jag rättvist kan beskriva länderna och den här resan med ord. Underbart, helt fantastiskt, magiskt... Det räcker liksom inte till. Något som jag iaf kan säga är att det inte är någon nackdel att vara blond ;) Jag ska nog faktiskt inte skriva så mycket mer, lägger upp lite bilder ist =)



















Denna fina bild får avsluta detta långa inlägg.
Ha det bäst, peace =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0