>

Keep it loud

Bra  musik och fina vänner. Keep it loud i Linköping.
Kaos och mys. Saker gjorda som man ångrar,
kan ändå inte göra nått åt det. Dansa, golv
och väggar. Puss och så.

Det har varit en galen helg, på många sätt. Varit irresponsible (kommer verkligen inte på vad det heter på svenska *suck*) men ändå, jag lever bara en gång. Det är tur att jag hade tur. kunde sagt fel saker till fel person, men det blev inte så. Hoppas att ingen ser, ser vad jag hela tiden går och bär på.
Vem är jag, och vem är du..? Jag vet vem jag är, hoppas att du inte är som den andra. Hoppas att du inte förstör något som kan bli fint. Jag har underbart fina vänner, och en underbar familj, som jag älskar. Men det lilla som kan bli underbart, fattas ändå. Jag har dansen också, som får mig att inte tänka. Det är bra.

Nu hoppas jag att denna text inte gör er allt förrvirrade, men som sagt... Jag skriver inte för att du ska tycka det är bra. Jag skriver för att jag vill få ut mina känslor när jag inte har tid eller hälsa att dansa ut dom...

Ha det bäst, Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0