>

You've been on my mind

Tiden går så otroligt snabbt när allt är sådär... bra. Ganska så länge sen jag kände att allt verkligen, på riktigt, var bra. Ganska så länge sen jag bloggade också..
Jag kan börja med att berätta att måndag, tisdag och onsdag (3 days of dance) var tre helt underbara dagar, just för att dom spenderades med... just det, DANS ♥ Alla som har läst min blogg eller i huvud taget har någon aning om vem jag är vet att det är bland annat dansen som jag lever för. En väldigt fin vän frågade mig idag om jag visste om att jag beter mig som en drogmissbrukare när jag inte får dansa. Mitt svar blev: Dans är min drog så det är inte så konstigt.
Idag har jag bara njutit massor av det helt underbara vädret, gosat massor med Iza och Alice och även hunnit med en runda till Halvars för att äta glass med Lone och Mio som kom upp till oss i torsdags =)
Det enda som har varit dåligt med det här lovet är att jag inte har träffat nån från fina Fmg och det gör mig faktiskt lite ledsen i hjärtat. Saknar er finisar. ♥
Nu ska jag njuta av kvällssolen och sen se vad kvällen har att bjuda på =)

Caring is sharing, sharing is dance, dance is love.

Ha det bäst. Peace =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0