>

Vissa undrar vad jag tänker på

Idag har jag dansat... surprise. Det är också nästan det enda som varit bra. Orkar inte ens försöka räkna upp allt som har gått och vart skit. Fan.

Vissa undrar vad jag tänker på. Jag tänker på massvis med olika saker.. Jag tänker på att jag känner mig som en gammal leksak, en sån där som man hade när man var liten och tyckte jättemkt om. Som man tar fram nån gång när ingen ser, ingen får ju veta att du ibland tar fram den där gamla leksaken. Jag är den gamla leksaken som du tar fram när du känner att du inte har något annat vettigt att göra, när ingen annan kan se... Det är förjävligt..

This is the ending of a shitday in sucktown, done speaking.
Ha det bäst! Peace.

Kommentarer
Postat av: Linda

du som är så fin nicole!

2011-04-07 @ 23:33:26
URL: http://melodramaticmesss.blogg.se/
Postat av: Nicole

Åhh tack Linda. Du med <3

2011-04-13 @ 19:37:56
Postat av: honsomglömerattandasibland

du är ingen leksak. du är en underbar människa som jag blir lika glad av att se varje gång. du är extremt viktig för mig! jag önskar att jag kunde göra något! Du är MER än bra, kom ihåg det! älskar dig, bästa vän och lillasyster! <3<3

2011-04-14 @ 17:37:24
Postat av: honsomoftastblirjävligtsurpåsinapiruetter

Älskade du somglömmerattandasibland ;D Du betyder otroligt mycket för mig med <3<3<3

2011-04-16 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0