>

Of all your lies "I love you" was my favorite one.

Lite för lång tid sen jag bloggade sist känner jag.. Men det har hänt så otroligt mycket hela tiden så jag har helt enkelt inte haft tid.
Vi har haft en afrikansk konsert med Edo Bumba som vart otroligt lyckad, och fan va kul jag hade! =D
Massa plugg i samhäll (Jag fick Mvg på både talkshowen och inlämningen! =O

Har också börjat inse att jag kanske igentligen inte borde hålla på med så mycket samtidigt.. Plugga, träna.....dansa . Det finns lixom ingen tid över att stanna upp och andas och det har börjat slå tillbaka nu.. Sjuk hela tiden, hinner knappt träffa mina finisar mer än i skolan och på Fu och jag mår nog igentligen inte så bra..

Är även ganska så jättetrött på människor som inte förstår att andra människor har känslor.. Eller, dom borde ju förstå, är det så att dom bara väljer att inte tänka på det? Att du väljer att inte tänka på det.. Varför håller man kvar i en person som man inte bryr sig om. Varför lägga ner den tiden och energin när det finns så många andra. Jag förstår faktiskt inte det, verkligen inte. Då måste det ju vara något speciellt med den personen, något speciellt med mig. Du får mig att känna mig speciell, varför..?


Lite bilder från konserten (mer finns på http://filmomusikgymnasiet.se/media_images/gallery/108)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0