>

Tacksam..

...är vad jag är. Jag är också fylld av glädje, kärlek och gemenskap från igår. FilmFreaks fick avsluta denna vecka och gjorde sista dagen innan påsklovet awesome.
För er som inte vet vad det är så är FilmFreaks en liten filmfestival på Filmstaden som Fmg anordnar där film-treorna får visa upp sina filmer. I år var det 5:års-jubileum vilket gör det hela om möjligt ännu bättre.

Helt underbart att det finns en så fin gemenskap även fast man går olika inriktningar, klasser, är elev eller lärare. Det finns liksom något som inte riktigt går att beskriva med ord. Det lilla fina som kallas Fmg-andan. När alla känner att de är en del av något, tillsammans. Det äger!

Jag vill bara tacka alla underbara människor på Film & Musikgymnasiet som kommer att göra de kommande 2 åren till dom bästa, på många sätt, i mitt liv. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0