>

Det är svårt att greppa...

Fanihelvetesjävlaskit. Jag förstår inte hur allt dåligt bara kan komma på en gång.. Dom jävla helvetestårarna har runnit nästan oavbrutet i ett dygn nu.. Jävla tårar... jävla, allt...

Jag hade ju redan bestämt allt...! Du skulle bli asbra på att dansa, du skulle bli sjukt awesome.. Du skulle fått uppleva samma otroliga, underbara kärlek och glädje som dansen har gett mig.. Vi skulle ha flyttat och behövt ordna ett litet rum... Ett litet dansrum...   
Jag kan inte fatta hur otroligt snabbt allt som man älskar kan försvinna... Hela ens värld kan rasa på mindre än en sekund.. Nu har inte allt jag älskar försvunnit, men något som jag skulle ha älskat så otroligt mycket..
Om det nu finns någon mäktig snubbe nånstans däruppe så undrar jag vafan den håller på med... Hur fan kan livet va så grymt..?!
Nu kommer allt på en gång och jag vet ärligt talat inte hur länge till jag orkar... Fuck this!

För att orka så försöker jag också se om det finns något positivt.. Jag kommer direkt att tänka på dansen.. Jag tror inte jag skulle klarat av allt om jag inte fick göra utlopp för mina känslor genom den, jag skulle bli ett vrak.. Den andra saken som får mig att fortsätta är mina underbart fina vänner, jag älskar er! Måste även säga att mina lärare har varit ett väldigt bra stöd.. inte minst idag..

För att avsluta det här så vill jag bara tacka alla som betyder så otroligt mycket för mig, helt enkelt ni som får mig att överleva alla mptgångar och annat skit som händer i mitt liv just nu.. ♥

Kommentarer
Postat av: annaclaraalicia

jag förstår mig inte heller på den där snubben däruppe, allt kommer på samma gång... jag älskar dig vännen! hjärta.

2011-04-27 @ 20:44:24
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hjärtat. vi finns här varje dag hela tiden. Älskar dig. puss

2011-04-27 @ 22:22:19
URL: http://linneabjelksjo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hjärtat. vi finns här varje dag hela tiden. Älskar dig. puss

2011-04-27 @ 22:22:34
URL: http://linneabjelksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0