>

Awesome!

Är helt slut efter kvällens och nattens halloween-"firande" Att sova ca. 1 timme och 40 min på 2 dagar är inte att rekomendera... Hur jag ser ut kan nog stämma överens med dom flesta läskiga historier som inehåller Zombies. Nog om det...

Imorgon är en helt speciell dag! Det är nämligen imorgon, den 6:e November som OVC (Original Vibe Connection) äger rum! Det kommer bli så otroligt... Vet inte riktigt vad jag ska använda för ord... Får klura på det där en stund. Kan bara säga: Alla som gillar dans, kom dit! =D Och alla som inte gillar dans: Kom dit ni med, jag är nästan säker på att ni kommer ändra er =)  CAN'T WAIT!
Något som gör att dagen får en extra guldstjärna i hörnet är att ja får träffa min plutt Emz också ♥


Original Vibe Connection





Kommentarer
Postat av: Emz

det var ganska trevligt att träffa dig med<3

2010-11-07 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0