>

Ab imo pectore

I've found a way of watching videos in the head.
High def, instant replay.
It's called regrets...

Usch... Ånger är inte kul. Att veta att man gjort något som kanske inte kommer resultera i nått bra. Sagt fel saker till fel person. Visat fel känslor för fel person. Inte visat rätt känslor för en person. Det är mycket som kan bli fel... tyvärr. 
Av någon dum anledning bryr ja mig om vad du tycker om mig. Det är också rätt dumt.

I övrigt är det massor i skolan nu. Manusskrivning och dans inför Julshowen,övning inför lunchkonserten och massa uppgifter i övriga ämnen. Men, ja ska inte klaga igentligen för ja är otroligt glad att ja går på skolan ja gör. Ja känner att trots att det är mycket ibland så finns alltid människorna jag tycker om så mkt runtomkring mig hela dagarna. Sånt ger en kraft att orka, det hjälper också till att man får hålla på med sånt som man verkligen älskar och lever för.

Nu blev det visst en till käreksförklaring till Fmg... Det blir lätt så. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0