>

Just the memory of your touch

Ja har inte känt någon inspiration att skriva om något den här veckan. Kändes som det inte hänt så mycket men nu när ja tänker efter så har det ju hänt en hel del. I tisdags var det dags för att sjunga på min första lunchkonsert. Ja var helt sjukt nervös men hade samtidigt väldigt kul! Ja kunde även va med på dansen fullt ut vilket kändes helt underbart! Onsdagen bjöd på dans inför Julshowen och på kvällen Harry Potter med en hel hög underbara Fmg-människor. Torsdagen började med en känsloladdad engelskalektion. Dagen i ära, Thanksgiving. Vi öppnade upp oss för varandra och berättade bl.a. om hur tacksamma vi var för att vi valt Fmg och att vi lärt känna varandra så bra. Jag vill bara säga: JAG ÄLSKAR ER, PÅ RIKTIGT! Igår var det relativt slappt och ja förstod vad ja gjorde på spanskan(?!) Dagen avslutades på ett sätt som faller mig väldigt bra smaken. Nämligen med dans. Ja har en känsla av att vårat (smus) dansnummer i Julshowen kommer bli AWESOME =D
Idag har ja inte gjort överdrivet mycket. Försökt bli klar med Mvg-reflektionen av en bok ja läst, inte det lättaste kan ja säga. Ja har även varit ute i vintervädret och fotat lite (och gråtit en skvätt över att ja inte har någon systemkamera =P) och mumsat fruktsallad och glass.
Nu ska ja försöka ignorera uppgiften för idag och kolla på film med min älskade plutt till lillebror =) ♥


Måske jeg havde lidt for travlt...?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0