>

Höstmörkret tar över...

Nu när klockan är omställd till vintertid och dagarna blir mörkare och mörkare så känner i alla fall jag mig mer skruttig och det känns som om energin försvinner tillsammans med värmen.
För att inte falla in totalt i det dåliga så kan det också vara mysigt när det inte är ljust hela tiden... Som förut idag, då badade jag bubbelbad med tända ljus och det var jättemysigt. Det kan bli svårt att få in den känslan om solen lyser en i ansiktet.
Det där badet gav mig också tid att tänka på en massa saker... t.ex hur mycket en enda person kan påverka ens liv, det är mycket som inte skulle vara som det är om inte den här personen fanns, det är rätt konstigt. Sen tänkte jag också på hur mycket jag älskar min klass, det är en otroligt häftig känsla att ha kommit många människor nära på så kort tid, ja menar... 2 månader är ju nästan ingenting.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0