>

Dans är mitt syre, min kärlek, min drog. Helt enkelt - mitt liv

Har precis kommit hem från en underbar modern klass. Det har verkligen gått för lång tid utan att jag dansat men nu äntligen börjar abstinensen släppa lite!

Något som ja har märkt som är lite roligt är att sen ja började på Fmg (Film&Musikgymnasiet) så har det skapats lite komunikationssvårigheter med omvärlden. Ja kan förstå att alla dessa förkortningar gör folk lite förvirrade då ja själv hade svårt att hänga med i början. Den här meningen t.ex.: "Jag heter Nicole och går Smus på Fmg. Idag skulle jag ha haft matte och Gehmu men det blev lite vajsing så istället hade jag Ios." Den skulle ja lätt fattat innan... eller?

Nu har ja fått skriva av mig lite och ja vill bara avsluta med att berätta att ja går i världens finaste klass, Smus 10 är full av er talangfulla och underbar människor. Glöm inte att ni är mitt ljus! ♥


Bilden får väl representera min översta text =)


Kommentarer
Postat av: Linnea Wickström

men Niccan vad söt du är <3

2010-11-22 @ 20:32:29
Postat av: Anonym

Det är ju så det är =) <3

2010-11-27 @ 23:12:35
URL: http://nicolenosslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0